En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

25 september 2014

Tøsehygge og nye kjoler

Alberte's bedste veninde hedder Silke. De er som tvillinger og elsker hinanden. Igår skulle Silke passes hos os da hendes mor og jeg skulle til intro møde på skolen (yikes.... de skal allerede starte i skole )

Tøserne hygge som sædvanligt og da vi kom tilbage havde farmand luftet ideen om at de skulle sove sammen :-)

Det blev til rigtig hygge og så på en hel almindelig onsdag.

 I morges var der glad smil og søde piger.

Jeg havde efter de var kommet i seng fået syet et par kjoler og de blev hurtigt fordelt så de begge kunne have nyt tøj på her til morgen.

Den til venster er fra Onion 20046 med jersey forstykke og sweat stof i resten. Blomsterkjolen er syet efter et mønster i Bogen Børnetøj 4-8 år. Jersey fra Stofdepotet.

Elsker bare at min datter allerede har fundet en hun er så glad for. Deres bånd er noget helt specielt, men de har også fulgtes siden dagplejetiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar