En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

02 juli 2014

Klar til en Sommer weekend.

Tøsen mangler ikke tøj - for at sige det lige ud. Med konstant forkælelse af mormor (ja hun er det eneste biologiske barnebarn) og min glæde ved at sy bugner klædeskabet. Men hvad så slipper jeg for at vaske hele tiden :-)

Denne top stødte jeg også på i Symagasinet 07/14. Har lavet to versioner som kan bruges sammen med et par shorts på en varm sommerdag.

 Stoffet her er fra Panduro og købt for længe siden. Jeg får virkelig brugt noget stof fra lageret for tiden. Det er dejligt at få ryddet ud, og så er der jo plads til nyt :-)
 Kanppen fandt jeg også i oprydningen. Syntes den er rigtig fin.
 Dette stof er fra en bluse jeg har købt i genbrugen, for at kunne bruge det til et projekt. Alberte elsker blomster så det passede lige til sådan en top.
Endnu en knap fra gemmerne.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine toppe. Og ja, den knap er da fantastisk fin:-) -Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja det er utrolig at en knap lige kan give det sidste.

      Slet
  2. Hvor er en bare sød, så må vi håbe at sommeren snart kommer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja det ville være rart med lidt mere varme.

      Slet