En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

04 april 2014

Totalt traumatisk

Her har jeg i går en aften, som jeg havde sat af til at hygge med syparken. Tøsen er puttet - manden er ude af huset.... Jeps MIG TID.

Jeg har jo gang i Anna's nye mønster og jeg har glædet mig helt vildt. Alt var klippet og nu skulle jeg rigtig til at sy....

Da jeg syr det først skuldersøm sammen - siger maskinen pludselig mærkelige lyde og jeg stopper straks.



Jeg aftråder og kigge ind i maskineriet. Kan ikke se noget - men så kører jeg med hjulet da jeg vil tråde den igen og så sidder det hele fast.
Jeg er depri og pisse sur.... Øv bøv - Nu skal den til doktormanden, som forhåbentlig kan skifte den arm jeg kan se er bøjet.
Har ingen anelse om hvordan det kan ske, for jeg havde bare to lag stof og ingen nåle.
Men værst er jo at jeg troede jeg skulle sy hele weekenden.
Gik alligevel lidt igang med Luna kjolen på symaskinen, men det er altså ikke det samme, når man er vant til at have overlockeren.

Håber ikke der går for længe får den spinder som en mis igen.


God weekend til alle.

5 kommentarer:

  1. Arghhh PIS - kan se at vi har samme maskine, min siger også underlige lyde og jeg magter det ikke fordi jeg INGEN forstand har på det, det skal bare virke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg også - bare det at tråde den om er jo en videnskab :-) Håber bare det kan laves og så får den også lige et service eftersyn... Men det var sgu ikke lige det jeg havde budgetteret med lige nu :-(

      Slet
  2. Øv øv øv! Håber den hurtigt blir fikset, selvom det ikke helt hjælper på dine weekend-planer. :-((

    SvarSlet
  3. Øv for pokker... Kan heller ikke undvære min overlocker... Godweekend alligevel!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Hvis man først har haft en overlocker er den svær at undvære. Håber ikke det er noget alvorligt og den kun skal et lille smut til doktormanden

    SvarSlet