En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

24 april 2014

LEGO WEAR

Hjemme i hulen blev vi spurgt om vi ville teste noget LEGO wear. Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til.
Udover at være KÆMPE fan af LEGO generelt syntes jeg også de laver noget fint tøj. Måske lidt i den dyre ende, men kvaliteten er også god.

Jeg valgte et sæt nattøj til Alberte og må sige at jeg er ret vild med det. Er især vild med bukserne, som er tilpas smalle og med synlig elastik. Blusen er dejlig lang.


Fortalte Alberte hun skulle teste nattøjet og det første hun sagde da hun vågnede, var "man sover altså rigtig godt i det her Lego Friends nattøj"  HE HE tror det er godkendt.





I samme serie fra LEGO har vi også en rigtig lækker fleecetrøje. Og lige nu kan man faktisk spare en del penge på deres hjemme side - især på overtøj.

Dette indlæg er sponseret, men ord og holdninger er helt mine egne.

1 kommentar:

  1. Cute! Victor gik også næsten kun i Lego tøj som lille...

    SvarSlet