En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

21 februar 2014

Sommerferie

Ja selvom jeg stadig føler det næsten lige har været jul, har vi fået planlagt og bestilt vores sommerferie.

Vi glæder os som små børn....

Turen går den 1 august til
Wiiiiiee - nu er det nemlig også ved at være længe siden vi har været der sidst.(3 år) 

Jeg har jo boet der af flere omgang og har "familie" og masser af venner.

Denne gang bliver det med alle børnene og det er drengenes først tur over atlanten.

For også at give dem en ekstra oplevelse starter vi her

 NEW YORK city here we come.
Jeg har været der før, men det bliver sjovt at prøve igen. Især glæder jeg mig til at se Ground Zero. - Var der i 2002 og 2003 hvor genopbygningen nærmest ikke var gået igang.
 Glæder mig til at se drengenes reaktion på livet på Manhatten. Og ikke mindst Albertes når vi skal i Disney forretningen :-)

Vi har booket en privat lejlighed gennem en super smart App (navnet kommer senere). Det er sikkert da det går gennem firmaet bag App'en.
Syntes det er rart vi ikke skal bo på Hotel, da det også giver os mulighed for at sidde og hygge når ungerne er lagt i seng :-)

Efter 4 dage rejser vi videre til Minneapolis for at besøge venner og familie.


En tur i Mall of America er et must. Der er alt hvad hjertet begærer (endda en ret stor kreabiks ) og ikke mindst et tivoli inden i midten.

En del af tiden vil vi dog også tilbringe syd for Minneapolis - ude på landet langs med Mississippi floden. Her er der fantastisk natur og ungerne kan svømme, kører 4 hjulet tingester og der skal bare slappes af.



Det bliver 14 dage hvor tanken skal lades op og jeg skal indhente samværet med min aller bedste veninde.

Har I også påbegyndt planlægning af jeres sommerferie.

Rigtig god weekend.

7 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende og dejligt at í har noget at glæde jer til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selvom jeg nyder foråret så må det godt gå lidt stærkt :-)

      Slet
  2. wauw hvor lyder det dejligt .... så kan resten af vinteren foråret og det første a' sommerne kun gå for langsomt :)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn ferie (lyder det til!) I har at se frem til! Og sikke mange spændende ting I skal se og opleve. Har aldrig været ovre på den anden side, så har ingen anelse om, hvad der venter jer..

    Vi har mange bolde i luften - fyldt med sommerferieideer.. men med nyt hus og en masse praktiske ting, der skal gøres og interiør, der skal købes, er der også en del prioriteringer at tage hensyn til.
    En ting er dog sikkert: min mands kone VIL på ferie i år!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan godt forstå din mands kone :-) Håber hun får sin vilje :-)

      Slet
  4. Ej, hvor lyder det dejligt for jer. Både oplevelser, dasetid og masser af familietid - så kan det ikke blive bedre!
    Her er det ret nemt at planlægge sommerferie - der bliver nemlig ingen ;-)

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå i glæder jer.... Det lyder som en rigtig dejlig og spændende ferie :)
    Hos os er der ingen faste planer endnu og måske bliver det bare en gang costa del terasse for os i år, men planer kan heldigvis hurtigt ændres ;)

    SvarSlet