En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

28 november 2013

Gaver til Blogtræf.

I lørdags var jeg til blogtræf hos Helle her i Kolding. Det var super hyggeligt og der kommer et indlæg om det senrer.
Men forberedelse dertil er der jo også og det gik sgu lidt stærkt. Men alle gaver var klar (det skal siges at der var en ekstra gave som Helle skulle have i vores advendts bytteleg. ) Jeg skulle bare lige tage billeder og så pakken dem ind.
Hvad glemte jeg......

Ja pakket ind blev de - men det er jo ikke nemt at se hvad der gemmer sig bag :-) Flot Mette.
Nogle gange går det bare lige stærkt nok i mit lille hjem. Orkede altså ikke at pakke dem op igen - så håber de bliver flashet lidt hos modtagerne :-)



1 kommentar: