En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 juli 2013

En heldig kartoffel

Ja det er hvad jeg er.
Jeg har nemlig vundet en give away hosLene




Den fineste hækle/sy taske til at sætte på stolen. Den kom endda med det lille smarte målebånd. Er vild med farverne og sikker på den vil blive brugt flittigt.
Hun påstår den har nogle skønshedsfejl, men har nærstuderet den og ikke fundet dem endnu:-)
Er super glad for den og den passer perfekt på havestolen.

Dejligt at være så heldig en gang imellem:-)

Ellers er jeg lidt stille for tiden. Nyder det gode vejr og glæder mig til det er min tur til lidt mere ferie i uge 33.



- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar