En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

21 juli 2013

Elsker bare blogland

Idag har vi endelig fået prinsessen hjem fra ferie. En super glad negerunge ankom i bikini her til aften. Hun havde så meget at fortælle og var bare et stort smil. For pokker hvor har jeg savnet hende:-)

Men Prøv at se hvad der er landet i min postkasse her i weekenden.



Ja altså de fede shorts:-) det er skønne Libbie som har kreeret dem til Alberte.
Hun havde endda også sendt to ærteposerne med (man kan måske lige ane dem i lommerne)
Jeg ELSKER blogland.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Kæææææft hvor er hun LÆKKER smukke!!!!
    Nøj et godt billede af hende og de passer hende da super godt. Kan du ikke sende billedet til mig, så vil jeg lave et indlæg (hvis jeg må)
    kh Libbie

    SvarSlet