En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

13 maj 2013

Kreative resultater fra ferien


Hverdag igen efter en dejlig miniferie ved vestkysten. Hækletøjet var med mig og der kom da lidt fra hånden




Et omslag til en lille taske. Hæklet i en lækker bomuldsblanding fra garngaragen.



Endnu et omslag til en taske lavet i bomuldsgarn fra Drops.

Og så blev jeg inspireret af flere bloggere der har vist deres taske frem. Det vil jeg dog skåne jer for:-) Men jeg opdagede at jeg har meget lort/rod. Så jeg lavede en lille pung til hygiejne bind, for jeg hader de bare ligger og roder rundt



Hæklet i bomuldsgarn fra Søsterne Grene.

Nu skal der syes foer til tyskerne og så bliver de vist frem igen.
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar