En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

24 marts 2013

Endelig tid til at sy

Det er hvad jeg havde lørdag aften. Og meget passende dumpede det nye symagasin ind i postkassen. Der var masser af inspiration og lige præcis en model jeg havde ønsket mig at sy til Alberte.

For en gang skyld gik hun med til at være model i dag.




Perfect fit i første forsøg:-)




Den er super sød syntes jeg og lige klar til sommer og sol som vi drager mod om 14 dage:-)
Stoffet er noget bomuldstof jeg fandt i en fyld en pose kasse i genbrugen for noget tid siden:-)
Der skal helt sikkert laves flere af denne:-)

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer: