En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

24 februar 2013

Den nye hverdag

Er lidt svær at vende sig til. Jeg elsker mit nye job, og kan ikke huske hvornår jeg har været så glad, for at gå på arbejde.
Men det er også en ny hverdag for familien. Nu har vi over et år været vant til at jeg enten gik hjemme eller havde en ugentlig fridag.. Nu skal jeg også afsted hver dag og det kræver lidt planlægning. Samtidig er jeg også ret smadret når jeg kommer hjem. Syntes det er hårdt at skulle have så mange nye informationer ind i hovedet.:-)
Så der har ikke været overskud til de store kreative udskejelser de sidste uger. Få minutter her og der, men det giver ikke de store resultater.
Men dog har jeg fået shoppet lidt hist og her. Stofsamlingen er vokset og nu skal jeg vist igang for der er stof overalt:-)




-Lidt retro stof fra bloomerskids.dk




Lidt mere fra samme sted. Kan kun anbefale at kigge forbi.




Lidt rester fra stof2000.




Og ikke mindst sidste uges tilbud fra Rema.

Håber snart at kunne vise nogle kreationer frem.
using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Skønt stof du har købt :-)
    Glæder mig til at se hvad du får lavet ud af alt det stof, når du har tid og overskud..
    Måske det hjælper når alting er faldet på plads og at det begynder at blive forår :-)
    God mandag
    kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Ja ingen tvivl om at lidt lysere aftener vil gavne. Er sikker på at vi inden længe får lidt mere overskud:-)

      Slet