En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

02 december 2012

Julestemning

Åh hvor dejligt at vågne til en halv meter sne. Det hele var så flot. Hurtig morgenmad og så på kælkepakken.
Hjemme var det vit på tide julepynten kom ned fra loftet. Lidt blev der pyntet og adventskransen blev da også færdig kl 16:-)
Min julestemning indtraf dog først rigtig da vi drog til julekoncert med Stig Rossen i Brændkjærkirken. En familie tradition vi alle nyder.



-Årets adventskrans. Den ene pakke forsvandt dog lige så hurtigt som den indtog sin plads i stuen. Alberte mente det var hendes:-)




Den står på et lille rullebord jeg fandt i genbrugen den anden dag til 50 kr. Og så skulle det ikke engang males :-)




Nogle af mine elskede Trip Trap nisser



Lidt glas juletræer jeg lavede sidste år.

God første søndag i advent til alle,
using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Ej jeg ville også rigtig gerne høre Stig Rossen!
    Flot adventskrans!

    SvarSlet