En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

22 december 2012

Elsker hjemmelavede julegaver

De første julegaver er åbnet idag. Vi har haft julehygge med min far, papmor, hendes datter og kæreste samt deres lille søde dreng på 3 mdr:-) det var super hyggeligt og vi fik lov at åbne gaver.
Jeg fik bl.a andet denne hjemmelavede gave fra mor Karen. Et strikket halstørklæde i det lækreste bløde garn og i en lækker Brandt orange farve. Elsker det allerede og er sikker på det kommer til at bo på mig den næste tid:-)



-Det bedste er at hun ikke har strikket i mange mange år, så hun var noget spændt på havd jeg ville sige til det:-) dejligt med sådan en overraskelse:-)
Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar