En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

11 oktober 2012

Så hvad der flyttet ind hos mig.

Se bare her - jeg har givet mig selv en gave, som jeg håber bliver min nye bedste ven.




Jaaaa en overlocker. Glæder mig så meget til at komme igang med at bruge dem.
Har fået den trådet (noget af en opgave:-) )

Nu står den på mit kreabord sammen med dens ven (min alm. Singer)
På lampen over dem hænger denne søde ranke.



Den fik jeg af søde Lene fordi jeg reddede hende fra hendes crave for cola til blogtræf. Den erså fin og lige mine farver:-)

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Åh Mette sig det er løgn!!! Hold nu op hvor er du heldig! Jeg skal ud og se på en lørdag. Har fået syet hættetrøjen færdig og det blev fint nok, men intet i sammenligning med en overlockers perfekte syninger.
    You go girl :)
    Glæder mig til at se hvad du får syet
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig også heldig. De første bukser er kørt igennem. Hold op det går stærkt:-) hold øje med din mail i morgen. Sender dig nok lige et tilbud :-) Har måske forbindelse til en overlocker der er til salg. Men får først detaljer i morgen

      Slet
    2. Ej er det rigtig!!!!!!!!!!!!!!
      Mail mig, mail mig!!!!!!!!!!
      Jeg skal også lige ha en deal i hus med dig :)
      *ha ha* er bare så vild med de hvide øreringe jeg fik af dig og tænker om jeg kan bestille hos dig i samme model bare andre farver???
      Tænk over det
      kh og knus Libbie

      Slet
  2. Orv, hvor fedt for dig! Jeg har lige fået en aftale i hus og må låne en af en i familien, som ikke bruger den mere :-)

    SvarSlet