En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

25 oktober 2012

Så er jeg også med på moden:-)


Har endelig fået bestilt navnebånd til mine kreationer.

Som så mange andre har jeg bestilt hos scannex.dk
Syntes selv de er super fine. De første er allerede monteret i tøjet til min nevø og i en kjole jeg lige har lavet til Alberte



-



using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. hej Mette
    åh sådanne mærker står også på min ønskeseddel ....
    Hvor mange har du bestilt af hver siden du har så mange farver ...
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Jeg mener jeg fik 100 stk. Man kan bestille et lyst mod (det er det jeg har gjort) eller mørkt mig. Så får man en blandet pakke. Syntes det er en god måde at få lidt forskelligt. Så kan man jo selv mixe og passe til det man laver.

      Slet