En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

25 oktober 2012

På tide

Så er det vist på tide jeg får vist dette færdige resultat frem. Mit projekt som jeg startede til blogtræf. Den har faktisk været færdig og i brug noget tid. Men syntes lige i også skulle se den. Jeg er dog ikke helt tilfreds med resultatet, så tror den bliver lavet om til at indeholde blyanter eller lign. Pg så må jeg lave en ny til hæklenålene.







- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Åh den er da ellers blevet superflot! Jeg har endnu ikke kastet mig ud i det mønster, men jeg SKAL prøve en dag. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Syntes dog sen er lidt for stor /høj til hæklenålene. Overvejer også at prøve med en elestik i midten, må det kan hjælpe lidt:-)

      Slet
  2. Den er rigtig fin og i en dejlig farve :-)

    SvarSlet