En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

26 juli 2012

Dejligt med genbrug

Den anden aften blev jeg inviteret på besøg hos nogle venner. Hun havde fang i den store oprydning. Det betød at alle kasser med deres datters aflagte tøj var fundet frem - nu skulle det væk.
Jeg gik derfra med to store sorte sække fyldt til randen. Det meste er str 98 og opefter så der går lidt tid inden vi skal bruge det, men jeg siger ikke nej til sådan et tilbud. Det var noget rigtig lækkert tøj i gode mærker ( ikke at jeg går op i det overhovedet)







Det hele er bare i så fin stand - så nu skal det pakkes ned og gemmes til prinsessen vokser:-)
Det bedste var at det var gratis!! - er dog gået i tænkeboks for at give noget i gengæld.

Dejligt at modtage en sådan gave.



Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar