En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

10 april 2012

Fantastisk gave

Lige inden påskedagene indtraf, fik jeg en pakke fra min allerbedste veninde. Hun er absolut min "Soulmate". Desværre bor hun i Minnapolis i USA hvilket er alt for langt væk :-)
Det er altid en fryd at få pakker derover fra, for den indeholder altid nogle af de lækkerier jeg savner:-)
De sidste par pakker har hovedsagligt været for min lille prinsesse hvilket er så dejligt. Men denne gang havde min veninde virkelig tænkt på mig.
Der var bl.a. disse blade med i pakken


En fantastisk lille samling af hækleblade. Der er mange forskellige opskrifter - hovedsagligt til børn. De er nemme at gå til og har allerede afprøvet et par stykker. Et hat til mig selv og så lige disse
Nu skal jeg bare finde nogle små fødder som kan tage dem i brug :-)

1 kommentar:

  1. Ejjj, hvor er du heldig. Skøn skøn pakke du har fået.
    Hvor er de små sko fine :-))
    God dag til dig og dine

    SvarSlet