En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

02 april 2012

Dejlige billeder

Har egentlig syslet med en del de sidste dage, bl.a. et par super fine smækbukser (syntes jeg selv) som jeg ikke fik taget et billede af inden de blev givet videre. Men håber at kunne få et når de er i brug :-)

Så har jeg lavet 50 indbydelser for mine forældre til deres sølvbryllup. Billede skal nok komme - Har bare lige fået nok lige nu til at finde det hele frem igen :-)

Er startet på at hækle en super sød kjole til Alberte. Det er en amerikansk opskrift som jeg har fundet på www.crochetme.com  - fantastisk side som godt kan anbefales. Man kan få masser af gratis opskrifter og der er gode forklaringer med.
Men syntes lige jeg ville dele dette forårsstemnings billede af min prinsesse.

1 kommentar:

  1. Sikke fine billeder af Alberte. Jeg ville nu gerne have set bukserne, men jeg kender godt det med at man lige glemmer at tage et billede.
    Du er jo med i min gaveleg. Vil du være sød at sende mig en mail med din adresse.

    Kh. Lena (Fru Jensen)

    SvarSlet