En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

22 marts 2012

Haremisserne er kommet til verden

På vores bibliotek sælger de ud af gamle bøger og magasiner løbende. Jeg var så heldig at finde nogle ældre Ingelise symagasiner - og til 5 kr pr blad måtte jeg eje dem.
Jeg fandt blandt andet mønstre til disse haremisser som nu er i produktion
Stoffet er fra en dug jeg har købt i en af de lokale genbrugsbutikker til en 2o'er.
Denne er dog allerede rest fra reden og flyttet ind hos min mor.
Der er 3 mere på vej.
Startede med en prøveversion hvor jeg fulgte fremgangsmåden i bladet. Men den blev ikke så god så med lidt tilrettelser syntes jeg selv den er blevet rigtig sød. Tænkte at de kunne være en god værtindegave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar