En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

22 marts 2012

Første forsøge med Piping.

Min venindes søn (som jeg har ståed fadder til :-)) har snart fødselsdag og syntes han skulle have bl.a. skulle have en blød pakke fra tante Mette.
Det er der kommet dette ud af.


I mælkedrenge stof med grøn piping. Det er første gang jeg prøver dette og er ret godt tilfredst med resultatet. Pipingen har jeg selv lavet med noget grønt kantebånd jeg havde liggende.
Så nu krydser jeg finger for han kan passe dem. Han bliver to år men er en stor dreng så har lavet dem i str. 3 år.

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine, om ikke andet så bliver barnets mor glad ;-)

    SvarSlet